My Music...

Sirna Cintaku...

Ahad, 22 Januari 2012

Happy Chinese New Year 2012

Kemeriahan Tahun Baru Cina 2012 di Miri. 

























Ahad, 15 Januari 2012

Selamat Ulang Tahun, Sayang...


Hari ini 16 Januari. Satu tarikh yang tidak mungkin aku lupakan. Selamat ulang tahun sayang, hanya itu yang mampu aku ucapkan dalam hati. Ucapan itu tidak mungkin dapat aku ucapkan di depan DIA lagi kerana DIA sudah tidak seperti DIA yang dulu. Cukuplah aku sekadar menghantar sms kepada DIA untuk mengucap selamat ulang tahun. 


Kenapalah aku bodoh masih lagi memikirkan DIA? Kenapa sampai sekarang aku masih lagi ingat pada DIA? Kenapa begitu sukar untuk aku melupakan DIA? Dan kenapa setiap saat, setiap detik hanya DIA bermain di minda aku? Jujur aku akui, sampai saat ini aku masih lagi menyayangi DIA. Aku ingin sekali untuk membuang segala kenangan aku dan DIA tapi semakin aku ingin melupakan DIA, semakin itulah perasaan cinta pada DIA semakin mendalam. 


Aku harap satu saat, aku akan dapat melupakan DIA. Aku sedar tiada gunanya aku terus hidup bersama kenangan cinta yang lalu. Dah tiba masanya untuk aku melupakan DIA buat selama-lamanya. 

Tapi, bilakah saat itu akan tiba?


Selasa, 10 Januari 2012

Stevenson – Anang Nguji Aku


Taja baka ni… 
Pengawa di gaga nuan… 
Di kena ngasuh aku benci ke nuan… 
Aku ka nguji deka aku ngelaban… 
Laban aku sedia nerima… 

Taja pan maioh… 
Ulah di gaga nuan… 
Di kena ngasuh aku lari ari nuan… 
Sigi enda mudah ku ngelengka ke nuan… 
Laban ati aku udah keran… 

Kati tu bedau cukup agi… 
Ati aku tu di tundik… 
Ulah nuan ti di sengaja… 
Di kena nguji ati ku… 

Ati aku… 
Anang di uji… 
Laban aku rindu berari… 
Pengerindu ku anang di tagang… 
Laban nuan ngasuh aku lantang… 

Ati aku… 
Anang di tipu… 
Laban aku cukup pengerindu… 
Pengerindu ku anang nuan irau… 
Laban nuan amat ku sayau…


Hailey Robson – Ati Rugang

Kisah cinta dalam lagu...


Aku nyau baka tungguk… 
Sayau ke bulan… 
Senawah terang lelanji… 
Nampak ka malam… 
Senaya padam kekisi… 
Iya nyabak ka malam… 
Pagila nadai dipeda… 
Ditaban keleman… 

Sempama baka apung balu meh aku tu… 
Ayan melepung anyut ke ili… 
Rarat ke ulu… 
Ngerambing tebing ngiga alai endur ngetu… 
Nadai seiku ga ngapung datai emparu… 

Nguji ngapa mih aku ambai ati… 
Deka muar manyi di tapang pegari… 
Kada enda bisi orang ngemeran… 
Lebu aku deka ngempu madu memelan… 

Seruran rugang ati… 
Aku nadai penguang… 
Sayau aku puni sempuli padi pengerang… 
Patut ngelama tu… 
Aku mimpi rawan… 
Bisi imbuk udah nepan ba dan… 
Ati nuan…


Ahad, 8 Januari 2012

Lucy M – Tak Mampu Ku Miliki


Salahkah ku jika aku menyinta…? 
Berdosakah andai aku memuja…? 
Oh…dirimu dengan sepenuh jiwa… 
Sedang ku tahu dikau telah berpunya… 

Daku jua telah bina istana… 
Yang tercipta antara ku dan dia… 
Namun kini kita saling menyinta… 
Apakah mungkin untuk kita bersama… 

Kekasih… 
Sungguh ku tidak mengerti… 
Hebatnya… 
Ku rasakan cinta ini… 
Di saat ku temu cinta sejati… 
Sayangnya kau tak mampu ku miliki… 

Sayangku… 
Bila tiba saat itu… 
Diriku terpaksa melepaskanmu… 
Doaku… 
Kau tabahkan lah hatimu… 
Ku akur… 
Tak berdaya dampingimu… 

Kekasih… 
Sungguh ku tidak mengerti… 
Hebatnya… 
Ku rasakan cinta ini… 
Di saat ku temu cinta sejati… 
Sayangnya kau tak mampu ku miliki… 

Sayangku… 
Bila tiba saat itu… 
Diriku terpaksa melepaskanmu… 
Doaku… 
Kau tabahkan lah hatimu… 
Ku akur… 
Tak berdaya dampingimu… 

Maafkan lah… 
Bila aku meminta… 
Agar dikau setia kepadanya… 
Ku tak mahu ada insan terluka… 
Biar saja ku korbankan… 
Cinta kita…


Lucy M - Asa


Nama kebuah ati aku asai tu… 
Ingat ke nuan pengudah tua betemu… 
Nyangka aku udah labuh pengerindu… 
Tepaut ati ku meda nuan sulu… 

Nama daya laun tua betemu… 
Sama belah udah bisi orang ngempu… 
Diatu tua… 
Sama nyimpan pengerindu… 
Kada ila tua ulih bepadu… 

Enda nyangka… 
Pengerindu tua tau asa… 
Semina ngelebu ati ku aja… 
Begulai besulu tua enda lama… 
Dah nasib semua atur petara… 

Taja pan… 
Tua enda ulih sekunsi… 
Simpan meh… 
Pengingat ba dalam ati… 
Arap ke nuan sabar nempuh penguji… 
Enggau ai mata… 
Ngelengka nuan pegi… 

Enda nyangka… 
Pengerindu tua tau asa… 
Semina ngelebu ati ku aja… 
Begulai besulu tua enda lama… 
Dah nasib semua atur petara… 

Taja pan… 
Tua enda ulih sekunsi… 
Simpan meh… 
Pengingat ba dalam ati… 
Arap ke nuan sabar nempuh penguji… 
Enggau ai mata… 
Ngelengka nuan pegi… 

Begulai manah… 
Seduai enggau pangan diri… 
Badu ngenang… 
Badu agi betati… 
Beserara tua nadai pemenchi… 
Mutus ati… 
Aku nyurut kediri…


Lucy M - Buya bepangan



Di tebing tasik sunyi ku bejalai kediri…
Naka penyinu ati bepangan tua enda jadi…
Tua udah beserara badu begulai agi…
Ukai ketegal laya ukai ketegal benci…

Nyamai aku kediri badu bepangan agi…
Ngarap ke kasih lelaki…
Aku dah alit ati…
Lama dah aku nganti di ambi nuan ke bini…

Asa aja ati ku…
Andal ke nuan sulu ti ulih ngibun aku…
Nuan semina deka buya bepangan aja…
Jadi nuan sigi enda…

Nadai guna aku nganti…
Nama guna ku beraie…
Tusah senang ku kediri…
Nuan nadai kala peduli…

Nyamai aku kediri badu bepangan agi…
Ngarap ke kasih lelaki…
Aku dah alit ati…
Lama dah aku nganti di ambi nuan ke bini…

Asa aja ati ku…
Andal ke nuan sulu ti ulih ngibun aku…
Nuan semina deka buya bepangan aja…
Jadi nuan sigi enda…

Nadai guna aku nganti…
Nama guna ku beraie…
Tusah senang ku kediri…
Nuan nadai kala peduli…

Asa aja ati ku…
Andal ke nuan sulu ti ulih ngibun aku…
Nuan semina deka buya bepangan aja…
Jadi nuan sigi enda…


Jumaat, 6 Januari 2012

Sarikei - Pineapple city



























Sarikei merupakan salah satu daripada bahagian di Sarawak . Bandar Sarikei terletak di tepi sungai Rajang yang merupakan sungai terpanjang di Malaysia. Sarikei didiami oleh pelbagai etnik yang terdiri daripada kaum Cina, Iban, Melanau dan Melayu.

Sarikei amat sinonim dengan produk tanaman buah nenas kerana nenas sarikei sangat enak dan manis. Nak try, datanglah ke Sarikei.

Aku ke Sarikei saja nak jalan2 cuci mata berjumpa dengan kawan2 di sana. Sempat juga aku ambil gambar2 di sana. Jom tengok gambar2 yang sempat aku ambil sewaktu di sana.

Nak tau tak, Sarikei juga terkenal sebagai Pineapple city.