My Music...

Sirna Cintaku...

Selasa, 21 Februari 2012

Stevenson - My Superstar

Dalam banyak2 artis iban, aku paling minat kat Stevenson. Kira minat giler lah towk, hehe… Antara lagu2nya yang paling best ialah Telih diati bedarah dimata dan Batu Pemenchi. Lagunya yang lain pun best juak. Jom dengar lagu towk…


Stevenson – Telih diati bedarah dimata

Dua ati nyadi ke saksi…
Siti janji di simpul mati…
Madu ku sera rachun nuan beri…
Bungai ku layu di tapa jari…

Bertanchang teguh putus di tali…
Ku gengam teguh kelechut di jari…
Ku simpan teguh di dalam ati…
Tumbuh pun bungai…
Bungai beduri…

Tesat di padang pasir…
Aku bejalai…
Ikak ku di jamah…
Kemarau panjai…
Karam di tasik aku nyemerai…
Di pangka kundi gelombang besai…

Bakanya sempama…
Pengerindu tua…
Telih diati bedarah dimata…

Sendat sintak seput…
Aku didada…
Nadai tipang rachun ti bisa…

Tusah enggau senang silih beganti…
Sekali rebah ku terus berdiri…
Patah tumbuh lenyau beganti…
Teduh ujan panas pegari…
Lenyau di mata mengkang diati…
Rangkai ai mata belitan diati…
Pergi nuan ukai di sagi…
Pemulai nuan… 
Enda aku anti…


Lagu towk menyentuh hati bila dengar dan hayatinya. Mun tengah kecewa dengar lagu towk, tentu hujan air mata.


Towk video yang sempat di ambik masa persembahan Stevenson kat Fun Fair Boulevard Miri 15 February 2012. Sori lah mun kurang jelas. Masa ya, hati benar2 mok tengok Stevenson sampai handphone pun lupa mok cas. Adoiii!!! Tok jak lah video yang sempat di ambik. Gambar adalah tapi sik banyak. Niat mok bergambar ngan nya pun sik kesampaian. Hampa hati...


Stevenson – Batu Pemenchi

Dinga meh sulu lagu ku nuju nuan…
Lagu datai ari lubuk atiku…
Ngarap nuan mending…
Ka leka lagu…
Semina ku tuju…
Ngagai nuan siko…

Oh sulu ati uji nuan berati…
Pengerindu tua endang sigi tuchi…
Anang meh mungkar…
Batu pemenchi…
Ngasuh pengerindu tua lebu asa…
Ati pan bebali…

Ku bersumpah…
Atas nama nuan…
Biar sekali pan nyawa aku di ambi…
Tanda aku keran ho…
Ngambi nuan…
Nyadi ke pangan…
Pengerindu aku sigi enda beleman…
Terang manchar terang baka senayah bulan…

Aku arap ke nuan sayau ke aku…
Baka aku sayau ke sulu…
Ngambi ka tua…
Sama penepan…
Begulai rindu…
Tua bepangan…


Lagu towk pun best juak. Dengar jak lah...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan